• Telefoonservice: receptioniste op afstand op de momenten dat u dat wenst
  • Klantenservice: uw klantcontact tot in de puntjes verzorgd
  • Servicenummer: vergroot de professionaliteit van uw bedrijf 0800. 0900.
  • Sales: verhoog omzet en verbeter conversie met telefonische verkoop
  • Nixxis: hoogwaardig all-in softwaresysteem voor contactcenters

ContactCare draagt zorg voor uw klantcontact en relatiebeheer. Door gebruik te maken van onze diensten kunt u uw bereikbaarheid vergroten en de klanttevredenheid optimaliseren. Wij richten ons op Telefoonservices, 0800- & 0900-nummers en het volledig runnen van uw klantenservices. Onze Telefoonservice fungeert als receptie op afstand. Met onze ruime openingstijden, van ruim tachtig uur per week, bent u optimaal bereikbaar. Als klantenservice nemen wij al uw telefoon-, e-mail- en chatverkeer uit handen, zodat u alle tijd heeft om zich te focussen op uw core business. Naast uw inkomende contacten kunnen wij ook uw uitgaande communicatie verzorgen, zoals het telefonisch benaderen van prospects. Een 0800- of 0900-nummer kan hierbij een mooie aanvullende optie zijn, maar is ook los af te nemen tegen scherpe tarieven. Contactcare gebruikt contactcenter software van Nixxis als klantcontactsysteem, u kunt zelfs op uw eigen locatie meedraaien in dit systeem. Met onze one-stop shopping oplossing heeft u één totaalpartner voor al uw klantcontact!

Contact

Bezoekadres Piet Mondriaanplein 55
3812 GZ AMERSFOORT
Postadres
Postbus 729
3800 AS AMERSFOORT

Portfolio